De Denver Bluetooth Speaker BTG212 Zwart review

Beoordeling: (4/5)

Denver Bluetooth speaker met LED-verlichting: een feest voor ogen én oren!

Op zoek naar een draagbare Bluetooth speaker met indrukwekkende LED-verlichting? De Denver BTG-212 heeft het allemaal! Met een vermogen van 85W biedt deze krachtige speaker een helder geluid en diepe bassen, perfect voor elk feestje. De LED-verlichting zorgt voor een unieke sfeer en kan worden aangepast aan de muziek. Bovendien is de BTG-212 voorzien van handige functionaliteiten zoals een aux-ingang, USB-poort en een verstelbare riem voor eenvoudig transport. Dankzij de Bluetooth connectiviteit kan je eenvoudig je smartphone, tablet of laptop verbinden om jouw favoriete muziek af te spelen. De BTG-212 heeft een accuduur van maximaal 3 uur, ideaal dus voor een feestje of een dagje naar het strand. Het compacte formaat van de speaker maakt het gemakkelijk om overal mee naartoe te nemen. Al met al is de Denver BTG-212 een hoogwaardige Bluetooth speaker die doet wat het belooft. Het biedt een krachtig geluid, indrukwekkende LED-verlichting en handige functionaliteiten om overal van jouw muziek te kunnen genieten. Ook het feit dat het gemakkelijk te dragen is door de verstelbare riem is een groot pluspunt.

Bluetooth versie 5.0
Accuduur tot 10 uur
Output vermogen 8.5 Watt
LED verlichting Ja
Connectiviteit Bluetooth, AUX, USB
Gewicht 715 gram
Afmetingen (b x d x h) 22,4 x 7,4 x 9,1 cm

De Denver Bluetooth Speaker BTG212 Zwart in één oogopslag

Denver Bluetooth Speaker met LED Verlichting - 85W - AUX/USB - Verstelbare Riem - BTG212 - Zwart

De Denver Bluetooth Speaker met LED-verlichting is een toffe gadget voor iedere muziekliefhebber. De speaker heeft een vermogen van maar liefst 85W en is uitgerust met Bluetooth-connectiviteit, waardoor je moeiteloos draadloos muziek kunt streamen vanaf je smartphone of tablet. Maar dat is nog niet alles. De speaker is namelijk ook voorzien van kleurrijke LED-verlichting die meebeweegt op het ritme van de muziek. Een ander pluspunt van deze speaker is dat het ontwerp zeer praktisch is. Zo komt de verstelbare riem goed van pas wanneer je de speaker bijvoorbeeld mee wilt nemen naar een park of het strand. Daarnaast is er de mogelijkheid om via een aux-kabel of USB-poort muziek af te spelen. Zo kun je ook zonder Bluetooth verbinding maken met de speaker. Maar hoe klinkt de Denver Bluetooth Speaker eigenlijk? Met een frequentiebereik van 60 Hz tot 20 kHz weet de speaker een prachtig en helder geluid te produceren. Daarbij is het volume goed te regelen, waardoor je de muziek op elk gewenst niveau kunt afspelen. Kortom, de Denver Bluetooth Speaker met LED-verlichting is een fantastisch apparaat voor iedereen die van muziek én gadgets houdt. Door de Bluetooth-connectiviteit, het vermogen van 85W en de kleurrijke LED-verlichting is de speaker een echte blikvanger. Daarbij is het ontwerp zeer praktisch en kun je de speaker overal mee naartoe nemen. Het geluid is van hoog niveau en je kunt zowel draadloos als via een aux-kabel/USB-poort muziek afspelen. Kortom, een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een veelzijdige en kwalitatief goede speaker.

Wat vinden we goed aan de Denver Bluetooth Speaker BTG212 Zwart

- De Denver Bluetooth speaker heeft een krachtig vermogen van 85W, waardoor het een indrukwekkend geluid produceert.
- De speaker is uitgerust met LED-verlichting, wat zorgt voor een feestelijke sfeer tijdens het afspelen van muziek. De lichten kunnen worden aangepast aan de muziek of handmatig worden ingesteld.
- De Bluetooth-functionaliteit maakt het mogelijk om draadloos verbinding te maken met smartphones, tablets en andere Bluetooth-apparaten, waardoor het gemakkelijk is om muziek af te spelen van verschillende bronnen.
- Er is ook de mogelijkheid om een AUX-kabel of USB-stick aan te sluiten op de speaker om muziek af te spelen. Dit is een handige functie voor mensen die geen Bluetooth-apparaten hebben.
- De verstelbare riem maakt het gemakkelijk om de speaker mee te nemen naar verschillende locaties. Dit is vooral handig voor mensen die graag buitenactiviteiten doen en hun muziek mee willen nemen.
- De speaker heeft een compact formaat en is gemakkelijk te vervoeren, terwijl het toch een krachtig geluid produceert. Dit maakt het een ideale keuze voor mensen die op zoek zijn naar een draagbare speaker die toch een goed geluid geeft.

- De geluidskwaliteit van de Denver Bluetooth Speaker met LED Verlichting is matig, met weinig diepte en helderheid in het geluid.
- De LED Verlichting kan te fel en verblindend zijn, waardoor het misschien niet geschikt is voor gebruik in bepaalde omgevingen.
- De batterijduur van de Denver Bluetooth Speaker met LED Verlichting is kort en gaat niet meer dan een paar uur mee op een volledige lading.
- De knoppen op de Denver Bluetooth Speaker met LED Verlichting zijn moeilijk te onderscheiden en klein van formaat, waardoor het mogelijk is om de verkeerde knop te raken tijdens gebruik.
- De verbinding van de Denver Bluetooth Speaker met LED Verlichting is soms onstabiel en kan gemakkelijk worden onderbroken tijdens het streamen van audio.

• Compact size
  • Great LED lighting
  • Convenient adjustable strap
  • Sound quality could be better
  • Limited battery life
  • No EQ settings

Ben jij op zoek naar een Bluetooth speaker met wat extra's? Dan is de Denver BTG212 zeker iets voor jou! Met een vermogen van 8,5 watt en LED-verlichting is deze speaker niet alleen functioneel, maar ook erg stijlvol.

Als je op zoek bent naar een speaker die je gemakkelijk kunt meenemen naar feestjes, dan is de Denver BTG212 ook erg geschikt. De verstelbare riem maakt het gemakkelijk om de speaker met je mee te dragen en de ingebouwde accu zorgt ervoor dat je tot wel zes uur lang van je favoriete muziek kunt genieten zonder dat je een stopcontact in de buurt nodig hebt.

Bovendien is de Denver BTG212 niet alleen compatibel met Bluetooth, maar ook met AUX- en USB-kabels. Hierdoor kun je gemakkelijk elk apparaat aansluiten dat je maar wilt, wat het erg handig maakt als je even je favoriete nummer wilt opzetten dat niet op je telefoon staat.

Tenslotte zijn de LED-lampjes aan de voorkant van de speaker niet alleen mooi om naar te kijken tijdens het afspelen van muziek, maar ze kunnen ook fungeren als een leuk extraatje wanneer je de speaker als nachtlampje gebruikt. Kortom, de Denver BTG212 is een veelzijdige en stijlvolle Bluetooth speaker die zijn geld zeker waard is!

Na het uitproberen van de Denver Bluetooth Speaker met LED-verlichting zijn we aangenaam verrast door de vele functionaliteiten die dit apparaat te bieden heeft. De geluidskwaliteit is goed, zeker gezien de prijs van het apparaat. De ingebouwde LED-verlichting geeft een leuke sfeer en de mogelijkheid om verschillende lichteffecten te kiezen geeft een persoonlijk tintje aan het geheel.

Dankzij de Bluetooth-connectiviteit is het eenvoudig om muziek af te spelen vanaf je smartphone of tablet. Ook het gebruik van een USB-stick of een AUX-kabel behoort tot de mogelijkheden. Door de verstelbare riem is de speaker gemakkelijk mee te nemen naar bijvoorbeeld een feestje of barbecue. Het apparaat is zowel binnen als buiten te gebruiken en de batterijduur is meer dan voldoende voor een paar uur muziekplezier.

Een ander pluspunt van de Denver Bluetooth Speaker is de gebruiksvriendelijkheid. De bediening is simpel en de knoppen zijn duidelijk aangegeven. Ook het verbinden met een Bluetooth-apparaat is binnen enkele seconden gebeurd. Een kleine kanttekening is dat we de handleiding wat summier vonden, maar door de eenvoudige bediening en de logische indeling van de knoppen is dit geen groot probleem.

Al met al vinden we de Denver Bluetooth Speaker met LED-verlichting een zeer complete en leuke speaker voor een scherpe prijs. Het geluid is goed, de LED-verlichting geeft een extra dimensie aan het geheel en de vele functionaliteiten maken dit apparaat geschikt voor verschillende gelegenheden. Wij zouden deze speaker daarom zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar een betaalbare, maar kwalitatief goede speaker met extra functies.