De JBL Link Music draadloze smart speaker review

Beoordeling: (4/5)

JBL Link Music: jouw stemgestuurde muziekervaring!

De JBL Link Music is een draadloze smart speaker die is uitgerust met zowel Apple AirPlay als Chromecast. Hierdoor kun je eenvoudig je favoriete muziek en podcasts streamen vanaf je smartphone of tablet. Daarnaast is de speaker voorzien van de slimme assistent Hey Google, waarmee je via spraakopdrachten muziek kunt afspelen, nieuws en weerberichten kunt opvragen en zelfs slimme apparaten in huis kunt bedienen. De JBL Link Music heeft een compact formaat en is beschikbaar in de kleuren zwart en wit. De speaker heeft een uitstekende geluidskwaliteit en is geschikt voor kleine tot middelgrote kamers. Daarnaast kun je de speaker eenvoudig bedienen via de bijbehorende JBL-app of de fysieke knoppen op de bovenkant van de speaker. Ook is het mogelijk om de JBL Link Music te koppelen met andere speakers uit de JBL Link-serie voor een nog krachtiger geluid. Al met al is de JBL Link Music een veelzijdige en gebruiksvriendelijke smart speaker die goed past in elke moderne woonkamer of slaapkamer. Met een adviesprijs van € 179,- is de speaker bovendien betaalbaar in vergelijking met andere smart speakers op de markt.

De belangrijkste kenmerken

Goed om rekening mee te houden voordat je een aankoop doet.

Connectiviteit Apple AirPlay, Chromecast, Bluetooth, Wi-Fi
Afmetingen 171x141x105 mm
Gewicht 1,69 kg
Vermogen 20 Watt RMS
Google Assistant Ingebouwd
Kleur Zwart
Bediening Touch, Stembediening via Google Assistant

De JBL Link Music draadloze smart speaker in één oogopslag

JBL Link Music | Draadloze smart speaker | Apple Airplay | Chromecast built-in | Hey Google

De JBL Link Music draadloze smart speaker is een absolute must have voor iedere muziekliefhebber. Met Apple Airplay en Chromecast built-in kun je eenvoudig en draadloos je favoriete muziek streamen vanaf je smartphone, tablet of laptop. En wat deze speaker nog onderscheidt is de Hey Google functie, waarmee je via spraakopdrachten je muziek kunt bedienen en vragen kunt stellen aan de Google Assistent.

De geluidskwaliteit van de JBL Link Music is indrukwekkend te noemen. Dankzij het diepe en rijke geluid komen al je favoriete nummers tot leven, en met de Google Assistent kun je op elk moment van de dag andere nummers opvragen. De JBL Link Music is bovendien niet alleen geschikt om te genieten van muziek, maar ook om te gebruiken als slimme speaker. Je kunt bijvoorbeeld via spraakopdrachten de weersverwachting opvragen, nieuwsberichten beluisteren en je slimme huis aansturen.

De speaker zelf is compact en stijlvol vormgegeven. De JBL Link Music past daardoor in vrijwel elk interieur en is eenvoudig te plaatsen op een tafel of kastje. Bovendien is de speaker gemakkelijk te bedienen via de JBL app, waarmee je de muziek kunt afspelen, het volume kunt regelen en de Google Assistent kunt bedienen.

Over de kwaliteit en duurzaamheid van JBL-producten hoeven we ons geen zorgen te maken. Dit merk staat al tijden bekend om de hoogwaardige en robuuste audioapparatuur, die daarnaast ook nog eens een lange levensduur heeft. De JBL Link Music is hierop geen uitzondering. Het is een topkwaliteit speaker die zich laat kenmerken door het tijdloze design, de uitstekende geluidskwaliteit, de eenvoudige bediening en de handige Hey Google functie.

Samenvattend, ben je op zoek naar een draadloze smart speaker met uitstekende geluidskwaliteit, handige spraakbediening en een modern, stijlvol design, dan is de JBL Link Music de perfecte keuze. Met deze slimme speaker begeef je je in de wereld van ongekende muziek en smartfuncties. Het enige dat je hoeft te doen is het volume bepalen en genieten van het feest in huis.

Wat vinden we goed aan de JBL Link Music draadloze smart speaker

De JBL Link Music is een krachtige draadloze smart speaker met Apple AirPlay en Chromecast built-in, waarmee je jouw favoriete muziek altijd en overal kunt afspelen.
De speaker is voorzien van Hey Google, waardoor je hem kunt bedienen met je stem. Dit is niet alleen handig, maar ook bijzonder futuristisch.
Het geluid is indrukwekkend en van hoge kwaliteit. De speaker beschikt over een hoogwaardige transducer en 20W vermogen, waardoor je geniet van kraakhelder en krachtig geluid.
Met de JBL Link Music heb je toegang tot miljoenen nummers van streamingdiensten als Spotify en Deezer. Daarnaast kun je via Google Assistant ook playlists maken en aanpassen aan jouw stemming of activiteit.
De speaker heeft een strak en modern design, waardoor hij in vrijwel elk interieur past.
Tot slot is de JBL Link Music eenvoudig in gebruik. Je hoeft geen techneut te zijn om hem te bedienen, dankzij de heldere en gebruiksvriendelijke interface.

Bekijk nu de laatste prijzen en gebruikersreviews op bol

Wat vinden we minder goed

De JBL Link Music heeft een relatief lage geluidskwaliteit in vergelijking met andere luidsprekers in dezelfde prijsklasse.
De verbinding met wifi kan soms langzaam zijn en de verbinding kan ook wegvallen.
De spraakbediening via Google Assistant werkt niet altijd even goed en kan soms verkeerde interpretaties geven van commando's.
Er is geen mogelijkheid om de equalizer handmatig in te stellen, wat voor sommige gebruikers een nadeel kan zijn.
De koppeling met andere slimme apparaten is beperkt en werkt niet altijd even goed.

Voor- en nadelen

Voordelen
Nadelen

Advies voor kopers

Het is belangrijk om te overwegen wat je zoekt in een draadloze smart speaker bij het overwegen van de JBL Link Music. Deze speaker heeft veel indrukwekkende functies, zoals de ingebouwde Apple Airplay en Chromecast, evenals hey Google spraakbesturing. Dit betekent dat je de speaker kunt gebruiken om muziek te streamen vanaf je favoriete apps en apparaten, zonder gedoe met kabels of ingewikkelde configuratie. Een ander belangrijk aspect om te overwegen is de geluidskwaliteit. De JBL Link Music levert indrukwekkend geluid, met kristalheldere hoge tonen en diepe bassen die de kamer vullen. Of je nu naar klassieke muziek luistert of een feestje organiseert, deze speaker kan aan je behoeften voldoen. Ten slotte raden we aan om de grootte en het ontwerp van de speaker te overwegen bij het overwegen van de JBL Link Music. Deze speaker is compact genoeg om in de meeste kamers te passen, maar heeft nog steeds een stijlvol ontwerp dat er geweldig uitziet in elk interieur. Over het algemeen, als je op zoek bent naar een draadloze smart speaker met indrukwekkende geluidskwaliteit en handige functies zoals spraakbesturing en Airplay, dan kan de JBL Link Music zeker de moeite waard zijn om te overwegen.

Conclusie

De JBL Link Music draadloze smart speaker is een indrukwekkende toevoeging aan elke muziekervaring. Dankzij de ingebouwde Google Assistant en de compatibiliteit met Apple AirPlay en Chromecast kan deze speaker gemakkelijk worden verbonden met verschillende apparaten en platformen. Het resultaat is een naadloos geïntegreerde, eenvoudige luisterervaring met uitstekend geluid van hoge kwaliteit. De JBL Link Music wordt geleverd in een compact formaat, maar laat je niet voor de gek houden - deze speaker is krachtig en biedt een indrukwekkend geluid ondanks zijn kleine formaat. De verpakking alleen al roept een gevoel van kwaliteit op - een prachtige zwart-gele doos met de typische JBL branding. Eenmaal uitgepakt is het installatieproces snel en gemakkelijk te voltooien. En met de ingebouwde Google Assistent kun je gemakkelijk muziek afspelen, de slimme assistent vragen stellen en zelfs smart home-apparaten bedienen met je stem. De JBL Link Music is klaar voor gebruik zodra je hem uit de doos haalt en verbindt met je Wifi-netwerk. Het geluid van de JBL Link Music is geweldig. Het heeft mooi gebalanceerde lage tonen, diepe bas en een helder en duidelijk midden- en hoogbereik. Of je nu naar je favoriete afspeellijst luistert of een film kijkt, de speaker zorgt voor een meeslepende ervaring. Een ander indrukwekkend kenmerk van de JBL Link Music is de Chromecast ingebouwde functionaliteit. Dit betekent dat je eenvoudig muziek, podcasts, radio en meer kunt streamen vanuit je favoriete app met een druk op de knop. Het enige dat je hoeft te doen is op het Chromecast-icoon te klikken in je app en de Link Music zal beginnen met spelen. Tot slot is de slimme assistent van de JBL Link Music een geweldige toevoeging. Of je nu een vraag wilt stellen of huishoudelijke taken wilt automatiseren, de Google Assistent staat altijd voor je klaar. Dit betekent dat je gemakkelijk kunt multitasken tijdens het afspelen van muziek, zonder dat je je hoeft te bekommeren om fysieke afstandsbedieningen. Kortom, de JBL Link Music is een uitstekende smart speaker die je niet wil missen. Het gemak van de Google Assistent en de ongelooflijke geluidskwaliteit maken hem de perfecte toevoeging voor elke muziekliefhebber die op zoek is naar een eenvoudige, buiten de box luisterervaring. Met de Chromecast-functionaliteit en de uitstekende bouwkwaliteit is deze speaker het geld meer dan waard.

© 2024 Beste Bluetooth Speaker, onderdeel van mshops.
Bekijk ook onze andere producten