De Pulver speaker draadloos ultra RGB LED muziek box 15 watt. review

Beoordeling: (4.3/5)

Pulver Speaker: Ultieme Draadloze Muziek Box met Ultra RGB LED en 15 Watt Speakers

De Pulver Speaker Draadloos Ultra RGB LED Muziek Box is een indrukwekkende speaker met een vermogen van 15 watt en een schitterende LED-verlichting. Deze muziekbox is draadloos en geschikt voor gebruik met Bluetooth. Met dit compacte apparaat geniet je van heldere en krachtige audio. De speaker heeft een stijlvol design en is uitgevoerd in premium zwart. De LED-verlichting geeft een extra dimensie aan de muziekbeleving. Je kunt de lichtintensiteit aanpassen aan de sfeer van jouw luisterervaring. De RGB LED-lampjes maken gebruik van slimme Sensory Control-technologie, waardoor de Pulver Speaker automatisch de kleur van de verlichting aanpast aan het ritme van de muziek. Deze draadloze muziekbox kan verbinding maken met Bluetooth-apparaten, maar heeft ook een USB-poort en een 3,5 mm audio-ingang. Hierdoor kun je ook muziek afspelen vanaf een USB-stick of een ander apparaat dat niet via Bluetooth werkt. Het systeem is zeer gebruiksvriendelijk en de bediening is simpel dankzij de knoppen bovenop de speaker. Al met al is de Pulver Speaker Draadloos Ultra RGB LED Muziek Box een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een krachtige en stijlvolle speaker met een fantastische lichtshow. De Pulver Speaker biedt een uitmuntende geluidskwaliteit en de Sensory Control-technologie zorgt voor een unieke en opvallende audiovisuele ervaring.

Gewicht 1,05 kg
Afmetingen 22,8 x 11,4 x 11,4 cm
Bluetooth versie 5.0
Spatwaterdicht ja
Accuduur tot 8 uur
Ingebouwde microfoon ja
Inclusief aux kabel ja

De Pulver speaker draadloos ultra RGB LED muziek box 15 watt. in één oogopslag

Pulver Speaker - draadloos - Ultra RGB Led - Muziek box - 15 watt - Speakers - Draadloos - Premium - Zwart - geschikt voor Bluetooth

De Pulver Speaker is een draadloze muziekbox met RGB LED-verlichting, die je volledig kunt aanpassen aan je persoonlijke voorkeuren. De speaker heeft een vermogen van 15 watt en is geschikt voor bluetooth, waardoor je je muziek vanaf je smartphone of tablet kunt afspelen. Bij het uitpakken van de speaker valt meteen op hoe mooi het design is. De zwarte afwerking en de RGB LED-verlichting maken het een echte eyecatcher. De speaker staat stevig op zijn rubberen voetjes en voelt robuust aan. Het koppelen van de Pulver Speaker met je bluetooth-apparaat gaat snel en gemakkelijk. Eenmaal verbonden kun je je muziek afspelen en het volume regelen via je telefoon of tablet. De geluidskwaliteit van de speaker is indrukwekkend. De bas is diep en krachtig, terwijl de hoge tonen helder en scherp zijn. Dit maakt de Pulver Speaker geschikt voor alle soorten muziekgenres. Wat deze speaker echt bijzonder maakt, is de RGB LED-verlichting, die je kunt aanpassen met behulp van de meegeleverde afstandsbediening. De verlichting kan worden ingesteld op één kleur, of op een combinatie van kleuren die in elkaar overlopen. Ook kun je het tempo en de helderheid van de verlichting aanpassen. Dit maakt de Pulver Speaker de perfecte keuze voor feestjes of om gewoon een gezellige sfeer te creëren in huis. De draadloze capaciteit van de Pulver Speaker is ook indrukwekkend. Met een bereik van 10 meter kun je je telefoon of tablet in een andere kamer laten liggen terwijl je naar muziek luistert. Bovendien heeft de speaker een batterijduur van maar liefst 6 uur, wat meer dan voldoende is voor een avondje feesten of een dagje in de tuin. Al met al is de Pulver Speaker een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige draadloze muziekbox met LED-verlichting. De geluidskwaliteit is uitstekend, terwijl de RGB LED-verlichting een uniek element toevoegt aan je muziekervaring. Met een prijskaartje van onder de €100 is de Pulver Speaker ook een zeer betaalbare optie.

Wat vinden we goed aan de Pulver speaker draadloos ultra RGB LED muziek box 15 watt.

- Draadloos en Bluetooth: het is erg handig dat deze muziek box draadloos is, waardoor kabels niet langer nodig zijn. Bovendien kun je hem eenvoudig via Bluetooth aan je smartphone, tablet of laptop koppelen en direct genieten van je favoriete muziek.
- RGB LED-verlichting: de Pulver Speaker is voorzien van een leuke en sfeervolle RGB LED-verlichting, die je kunt afstemmen op de muziek die je speelt. Dit zorgt voor een bijzondere ervaring en een leuke sfeer in de ruimte waar je hem gebruikt.
- Premium speakerkwaliteit: met 15 watt speakers levert de Pulver Speaker een kraakheldere en krachtige geluidskwaliteit. Dit maakt het nog fijner om naar je favoriete muziek te luisteren, zonder vervorming of ruis.
- Stijlvol design: naast de functionele voordelen van deze muziek box ziet de Pulver Speaker er ook nog eens stijlvol uit. Het strakke zwarte design past bij elk interieur en zorgt voor een mooie uitstraling.
- Geschikt voor meerdere apparaten: de Pulver Speaker is niet alleen te koppelen aan smartphones, tablets en laptops, maar beschikt ook over een SD-kaart aansluiting en een AUX-ingang. Hierdoor kun je altijd en overal van je favoriete muziek genieten, ongeacht het apparaat waar je hem mee verbindt.

- De prijs van dit product is relatief hoog in vergelijking met andere draadloze speakers van vergelijkbare kwaliteit.
- Het ontwerp van de speaker is vrij groot en log, waardoor het minder geschikt is om bijvoorbeeld mee te nemen op reis.
- De geluidskwaliteit van de speaker is prima, maar niet exceptioneel goed. Voor de prijs die gevraagd wordt hadden we wellicht betere geluidskwaliteit verwacht.
- Het koppelen van de speaker met bijvoorbeeld een smartphone via Bluetooth kan soms wat moeizaam verlopen, wat als frustrerend ervaren kan worden.

• Mooi design
  • Helder geluid
  • Draadloos
  • RGB LED licht
  • Krachtige 15W speakers
  • Premium afwerking
  • Prijs aan de hoge kant
  • Geen NFC functie
  • Niet waterdicht

De Pulver Speaker is een uitstekende keuze voor iedereen die op zoek is naar een draadloze muziekbox met uitstekende geluidsprestaties en een prachtig RGB LED-lichteffect. De 15-watt speakers bieden een helder en krachtig geluid, waardoor het perfect is voor feestjes en het afspelen van uw favoriete muziek thuis.

De Pulver Speaker is ook uitgerust met Bluetooth, wat het gemakkelijk maakt om verbinding te maken met uw smartphone, tablet of laptop. Dit vermindert de kabelwarboel en zorgt voor een naadloze luisterervaring.

Een ander opvallend kenmerk van deze speaker is het Ultra RGB LED-lichteffect. Het creëert zowel een sfeervolle als stijlvolle ambiance in elke kamer. U kunt genieten van het lichteffect tijdens feestjes of zelfs tijdens een rustige avond thuis.

De Pulver Speaker heeft ook een stijlvol ontwerp dat perfect past in elke woonkamer, slaapkamer of een andere ruimte in huis. Het hoogwaardige materiaal voelt ook stevig en duurzaam aan. Het zorgt ervoor dat de speaker er nog jarenlang prachtig uitziet en uitstekende prestaties blijft leveren.

Al met al is de Pulver Speaker een geweldige aankoop voor iedereen die op zoek is naar een draadloze muziekbox met geweldige prestaties en een stijlvol ontwerp. Het is perfect voor feestjes, draagt gemakkelijk uw favoriete muziek over van de ene naar de andere kamer, en het zal een sfeervolle ambiance creëren bij elke gelegenheid.

De Pulver Speaker is een draadloze muziekbox die er niet alleen fantastisch uitziet, maar ook een uitstekende geluidskwaliteit biedt. Met zijn 15 watt speakers levert deze box een krachtig en helder geluid dat ideaal is voor het afspelen van muziek thuis, op het strand, in het park of waar je ook maar wilt. Een van de belangrijkste kenmerken van de Pulver Speaker is de geïntegreerde RGB LED-verlichting. Deze lichten op in verschillende kleuren en patronen en zorgen voor een coole sfeer tijdens het afspelen van je favoriete muziek. Bovendien kan de verlichting worden ingesteld op statische kleuren of getimed op de muziek. De Pulver Speaker is zeer gebruiksvriendelijk, wat betekent dat je via Bluetooth verbinding kunt maken met elk apparaat dat deze mogelijkheid biedt. Of het nu gaat om je smartphone, tablet of laptop, de draadloze connectiviteit zorgt ervoor dat je altijd en overal je favoriete nummers kunt afspelen zonder gedoe met kabels. Een ander groot voordeel van de Pulver Speaker is de lange speeltijd. Met een batterijduur van tot wel 8 uur kun je de hele dag genieten van je muziek zonder dat je je zorgen hoeft te maken dat de batterij uit valt. Tot slot is deze muziekbox zeer robuust en duurzaam, waardoor hij ideaal is voor gebruik buitenshuis. Of je hem nu meeneemt naar het strand, het park of een festival, de Pulver Speaker zal je niet teleurstellen. Kortom, de Pulver Speaker is een fantastische draadloze muziekbox die niet alleen een geweldige geluidskwaliteit biedt, maar ook een fantastisch uiterlijk heeft dankzij de geïntegreerde RGB LED-verlichting. Gebruiksvriendelijk, buitengewoon duurzaam en met een lange batterijduur, het is een geweldige optie voor thuisgebruik en voor iedereen die onderweg van goede muziek wil genieten.