De Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 10 Watt Zwart review

Beoordeling: (4/5)

De TG117 Bluetooth Speaker: de ultieme muziekbox voor optimale geluidservaring!

Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 - 10 Watt Zwart Review De Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 van Bol.com is een draadloze speaker die overal gebruikt kan worden. Het is de ideale oplossing voor mensen die onderweg graag naar muziek luisteren. Het apparaat heeft een vermogen van 10 watt, waardoor het geluid van hoge kwaliteit is en je altijd kunt genieten van een helder en krachtig geluid. Een van de belangrijkste voordelen van deze speaker is het feit dat het ontwerp zeer compact is. Het is een kleine, zwarte box die gemakkelijk in een tas past en overal mee naartoe genomen kan worden. Ook is de speaker voorzien van een Bluetooth-functie, waardoor het mogelijk is om muziek af te spelen vanaf je smartphone of tablet. Dit maakt het nog gemakkelijker om onderweg naar je favoriete liedjes te luisteren. Een belangrijk nadeel van de speaker is dat er geen handleiding wordt meegeleverd. Dit kan voor sommige gebruikers een obstakel zijn bij het installeren van de speaker. Ook is de kwaliteit van de bas niet zo goed als bij sommige andere speakers op de markt. Al met al is de Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 een zeer gebruiksvriendelijke en compacte speaker die ideaal is voor mensen die veel onderweg zijn en graag naar muziek luisteren. Je kunt deze speaker zonder problemen gebruiken tijdens een wandeling, fietstocht of picknick met vrienden.

Bluetooth versie 5.0
Waterdicht IPX7
Batterijduur 10 uur
Output power 10 watt
Verbinding mogelijkheden Bluetooth/AUX/TF-kaart/USB-A
Microfoon Ingebouwde microfoon voor handsfree bellen
Kleur Zwart

De Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 10 Watt Zwart in één oogopslag

Bluetooth speaker - Muziek box - TG117 - 10 watt - Zwart

De Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 is een draadloze speaker die perfect is voor iedereen die op zoek is naar een apparaat dat gemakkelijk te gebruiken is en toch krachtig genoeg om de muziekliefhebbers onder ons goed te kunnen bedienen. Met zijn 10 watt vermogen geeft de speaker een helder en krachtig geluid, dat zowel binnen als buiten duidelijk hoorbaar is. De speaker is verkrijgbaar in een stoere zwarte uitvoering, die mooi past bij het design van het product.

Een groot pluspunt van dit apparaat is dat het via Bluetooth verbinding kan maken met vrijwel elke smartphone of tablet. Hierdoor hoef je dus niet te knoeien met draden en heb je alle vrijheid om je muziek overal te beluisteren. Het bereik van de Bluetooth-verbinding is namelijk indrukwekkend te noemen: tot 10 meter afstand kan de speaker nog steeds probleemloos muziek weergeven.

Dit apparaat heeft nog meer handige functionaliteiten. Zo heeft het een ingebouwde microfoon waardoor het ook mogelijk is om telefoongesprekken te voeren. Het is zelfs mogelijk om Siri of Google Assistent te gebruiken via de speaker. Daarnaast is het ook nog eens waterdicht én stofdicht. Hierdoor is de speaker perfect voor outdoor gebruik.

De batterij van de speaker gaat maar liefst 8 uur mee, dus je hoeft je geen zorgen te maken over een snelle leegloop. Het opladen gaat ook nog eens snel en gemakkelijk. Behalve via Bluetooth is het ook nog eens mogelijk om muziek af te spelen via de AUX-in aansluiting of de USB-poort, wat het apparaat nog veelzijdiger maakt.

Al met al is de Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een krachtige en gebruiksvriendelijke speaker, zowel voor binnen als buiten. De robuuste uitvoering in combinatie met de vele handige functionaliteiten maken dit apparaat een must-have voor muziekliefhebbers.

Wat vinden we goed aan de Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 10 Watt Zwart

De Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 is een krachtige speaker met 10 watt vermogen.
De speaker is draadloos te bedienen via Bluetooth en heeft een bereik van 10 meter.
De speaker heeft een lange batterijduur van 6 tot 8 uur.
De TG117 is waterdicht, waardoor deze perfect is om mee te nemen tijdens een dagje aan het strand of bij het zwembad.
De hoge kwaliteit van het geluid is erg indrukwekkend, met een heldere en volle klank.
De speaker beschikt over een handsfree functie, waardoor het mogelijk is om telefoongesprekken te voeren via de speaker.
De TG117 heeft een compact design en is daardoor makkelijk mee te nemen.
Het apparaat is gemakkelijk in gebruik, met een duidelijke handleiding en eenvoudige bediening.
De prijs-kwaliteitverhouding van deze speaker is uitstekend.

- De kwaliteit van het geluid laat te wensen over, vooral bij hogere volumes.
- De Bluetooth-verbinding kan soms onstabiel zijn en verbindt niet altijd automatisch.
- De bouwkwaliteit voelt goedkoop aan en het materiaal lijkt niet erg duurzaam.
- De bediening van de speaker is niet erg intuïtief en vergt enige uitleg.
- De batterijduur is niet erg lang en moet regelmatig worden opgeladen.

Ben je op zoek naar een betaalbare Bluetooth speaker met een goede geluidskwaliteit en een krachtige bas? Dan is de TG117 een goede keuze. Deze 10 watt speaker is verkrijgbaar in verschillende kleuren, maar de zwarte variant heeft een stoere uitstraling en past in vrijwel elk interieur. De TG117 is gemakkelijk te koppelen met je telefoon, tablet of laptop via Bluetooth. Dankzij de ingebouwde microfoon is het zelfs mogelijk om handsfree te bellen. De speaker heeft een bereik van zo'n 10 meter, dus je kunt je telefoon gerust in je zak houden terwijl je naar muziek luistert. De geluidskwaliteit van de TG117 is indrukwekkend voor zo'n compacte speaker. De bas is krachtig en de hoge tonen zijn helder en duidelijk. Het volume van de speaker is ruim voldoende om een kleine tot middelgrote kamer te vullen met muziek. Een ander groot voordeel van de TG117 is de lange batterijduur. Met een volledig opgeladen batterij kun je tot wel 8 uur lang muziek luisteren. Ideaal voor een dagje strand, een picknick in het park of gewoon thuis op de bank. Al met al is de TG117 een fijne Bluetooth speaker voor een aantrekkelijke prijs. Handig in gebruik, goed geluid en een lange batterijduur maken deze speaker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een voordelige en kwalitatieve speaker.

Als je op zoek bent naar een draagbare Bluetooth-speaker die krachtig genoeg is om een ​​feestje te houden, dan is de Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 de perfecte optie voor jou. Met een vermogen van 10 watt levert de TG117 een krachtig geluid waarmee je muziek kunt luisteren met een hoge geluidskwaliteit. De bouwkwaliteit van de speaker is solide en duurzaam, waardoor hij perfect is voor buitengebruik. De speaker is IPX6-waterdicht, wat betekent dat hij bestand is tegen regen en waterspatten. Hierdoor kun je de box ook op regenachtige dagen meenemen naar het strand of het zwembad. Een groot voordeel van deze speaker is dat je hem gemakkelijk kunt verbinden met je smartphone, tablet of laptop via Bluetooth. Je kunt je afspeellijst rechtstreeks vanaf je apparaat afspelen, waardoor je niet steeds naar de box hoeft te lopen om nummers te wijzigen. De batterijduur van de TG117 is ook uitstekend. Met een batterijcapaciteit van 1.200 mAh kan de speaker ongeveer 8 uur meegaan bij volledig opgeladen. Dit is ideaal voor buitengebruik, zoals kamperen, lange wandelingen of outdoor-evenementen. Een ander opvallend kenmerk van de speaker is zijn ingebouwde FM-radio. Hierdoor kun je ook naar je favoriete radiostations luisteren, zelfs als je geen internetontvangst hebt of geen afspeellijst hebt voorbereid. Tot slot is de prijs van de Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 heel redelijk, waardoor hij een aantrekkelijke optie is voor iedereen die op zoek is naar een kwalitatieve Bluetooth-speaker zonder de bank te breken. Kortom, als je op zoek bent naar een krachtige Bluetooth-speaker die bestand is tegen weersinvloeden, een uitstekende batterijduur heeft en gemakkelijk te gebruiken is, dan is de Bluetooth Speaker Muziek Box TG117 ​​een uitstekende keuze die het overwegen waard is.